Hendrik over concept

Wat is dat nu eigenlijk een concept. Het woord concept wordt op van alles en nog wat geplakt. Een concept kan niet zonder visie. Een visie geeft betekenis aan je concept. Waarom ‘koopt’ de consument jouw product of dienst? Het ‘waarom’ is jouw visie. Het is je bestaansreden. Het geeft jouw product of dienst richting. Je eigen visie is dus essentieel voor succes. Zonder visie is jouw product of dienst niet onderscheidend. Heb je een visie en wil je deze verder uitwerken naar een concept of heb je een idee maar weet je niet hoe je verder moet. Bel of mail dan met Hendrik. Hendrik gaat graag op zoek naar jouw unieke visie.

De kracht van visual design

De kracht van een goed concept is dat het communiceert en overtuigt. Het verhaal dat jouw product of dienst vertelt moet duidelijk zijn. Hendrik gaat aan het werk vanuit de basis van je visie. In deze tijd van visuele overvloed is design cruciaal geworden om je te onderscheiden, om aandacht te krijgen. Dat is waar Hendrik goed in is. De visie, het concept, jouw verhaal visualiseren. Stijl, kleuren, typografie en vormen. Hendrik laat jouw product of dienst stralen. Kijk hieronder bij ‘werk’ naar bedrijven die je voor zijn gegaan. Of kom naar de kade en praat met Hendrik. Vrijblijvend uiteraard.

koffie met Hendrik